
من احمق رو بگوووو نتونستم 2 ساعت طاقت بیارم گفتم سکوت میکنم ولی این دل عاشقxa0 اون اوایل دوستی نمیتونستم از حسم بگم بهم یاد دادی ک بیانش کنم چ قدر سخت بود ولی شیرین، الان ک یاد گرفتم و هر لحظه از حال درونم خبرت میکنم و جوابش جز ناراحتی و بهم ریختن تو نیست خیلی سخته و تلخ! اینم شد دنیا خدا!؟ من فقط بهش گفتم دلم برات تنگ شده برای باربدی ک باهم عاشق شدیم و تو گفتی در دسترس نیست! چه احمقی ام من.... این دل خل نمیخواد بفهمه!!! انقدر خودتو کوچیک نکن!!! ***عاشقه*** چی میشد تو هم عاشقانه جواب میدادی؟ انق...
ادامه مطلب